Meidän viimeisimmästä epäonnistuneesta avio-seksin yrityskerrastamme on kulunut vähän yli viikko. Kokonainen viikko tätä samaa vaivaantuneisuuden ilmapiiriä! En käsitä, miten me taas ollaan tässä jamassa. Ainahan meillä on mennyt tuolla saralla huonosti, mutta että näin surkeasti! Näin on mennyt vasta pari vuotta.


Mutta tuo viimeisin kerta, 8 päivää sitten.. olin silloin illalla ihan silmittömän väsynyt, mutta koska hän oli itse vihjaillut jo muutaman viikon siihen suuntaan, että mieli tekisi, niin ajattelin ylittää itseni ja uskaltautua tekemään aloitteen, väsymyksestä huolimatta. Liekö osansa omalla kipinälläni myös tuossa ihastumisessa, josta sain voimaa, lähinnä siihen, että ymmärsin myös sen, että minullahan on jo mies, mies joka on kuitenkin ollut rinnallani hyvinä ja huonoina aikoina ja muistin myös sen, että rakastaminen on tunnetila. Jos tahtoo, niin saa. Jos tahtoo haluta toista niin haluaa. Ja päätin haluta, päätin rakastaa. Joten aloitin tosiaan silittelyllä, koitin kehollani viestittää sitä, miten nytkin häntä halusin ja miten ihana hän on. Kaikki meni hyvin ja hän ei minua torjunut… tunsin kyllä tälläkin kerralla, miten pehmeä hän kädessäni on ja miten paljon sain tehdä töitä että sain hänet kovettumaan. Mutta sehän on tuttua, hän ei koskaan ole syttynyt lähelläni tekemättä mitään, joten osaan jo odottaa kunnon töitä. Kuten nytkin. Mutta sain hänet tosiaan kovettumaan ja koin että hänkin halusi, mutta vain hetken. Se kovuus kesti vain pienen hetken.. ja katosi. Hän yritti jatkaa, sanoi jotain hermostumisesta ja halusi kiihottaa minua. Eipä minua olisi tarvinnut, minähän sytyn hänen käsissään edelleenkin todella nopeasti, enkä voinutkaan antaa hänen viedä minua loppuun asti käsillänsä sillä halusin tuntea mieheni vartalon lähelläni ja nauttia siitä läheisyydestä, saada siitä voimaa. Mutta yrityksistäni huolimatta hänen erektionsa katosi kokonaan. 

Olin järjettömän pettynyt. Tiedän, tiedän, tein siinä virheen, että koin vain pakonomaisen tarpeen päästä tilanteesta enää pois. Säntäsin vessaan ja halusin pestä itseni. Hän yritti tulla perässäni ja halusi selittää tilanteen. Miten kovasti kuulemma hermostutti. Kysyin että mikä? Mikä ihme minussa voi hermostuttaa? Olen ollut tässä jo pian 11 vuotta, miten minua voi vielä pitää liian jännittävänä? Tai tätä tilannettakaan? Ollaanhan me seksiä harrastettu, ei ehkä niin hyvin ja onnistuneesti mutta ollaan kuitenkin harrastettu. Mikä tästä tekee niin vaikeata?